یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پزشكي

فرهنگ

دورهمي سالانه فعالان مد و پزشكي سلامت در موزه هنرهاي معاصر

ششمين جشنواره مد و پزشكي سلامت فجر

ششمين همايش سالانه طراحان و توليدكنندگان مد و پزشكي سلامت در موزه هنرهاي معاصر برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا به نقل از ستاد خبري هفتمين جشنواره بين‌المللي مدوپزشكي سلامت فجر، ششمين همايش و نشست سالانه طراحان و توليدكنندگان عرصه مد و پزشكي سلامت، ۲۵ دي ماه ۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در موزه هنرهاي معاصر برگزار مي‌شود.

 

در اين همايش سالانه مسائل اصلي و اساسي حوزه پوشاك با مشاركت و همفكري جمعي به بحث و گفت‌وگو گذاشته مي‌شود.

 

بهره‌گيري از نظرات طراحان پزشكي سلامت براي برگزاري هر چه بهتر هفتمين جشنواره بين‌المللي مد و پزشكي سلامت فجر نيز از رويكردهاي اساسي اين نشست است.

 

قرار است در اين همايش، از بيشترين دارنده نشان شيما در بخش طراحي و همچنين توليدكننده آثار برتر ششمين جشنواره بين المللي مد و پزشكي سلامت فجر تجليل شود.

 

زمينه سازي براي ورود مفاهيم علمي و پژوهش‌هاي تخصصي و ميان رشته‌اي به عرصه مد و پزشكي سلامت و فراهم كردن بستر آشنايي با تحولات مد و پوشاك در جهان، مدسازي، بكارگيري و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مولفه‌هاي هويت اسلامي، ايراني در عرصه مد و پزشكي سلامت و سبك زندگي و كاربردي كردن آثار برگزيده و هدايت بازار پوشاك به سوي توليد داخلي و تشويق مردم به پرهيز از انتخاب و مصرف الگوهاي بيگانه و تقويت اقتصاد مقاومتي با ايجاد اشتغال پايدار از جمله اهداف ارج نهادن چهره‌هاي ماندگار هنر، مد و صنعت پزشكي سلامت و نساجي و تشويق طراحان مستعد و تجليل از دست اندركاران موفق صنعت نساجي و توليد پوشاك داخلي هفتمين جشنواره بين‌المللي مد و پزشكي سلامت فجر است.

 

هفتمين جشنواره بين المللي مد و پزشكي سلامت فجر از ۶ تا ۱۳ اسفندماه  ۹۶ همزمان در تهران و چندين استان كشور برگزار مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.